Meetcon, et norskt selskap grunnlagt i 2006, skreddersyr løsninger for møterom, auditorier og felleslyd basert på de spesifikke behovene til nærings- og kontorbygg. Målet deres er å skape funksjonelle, effektive og estetisk tiltalende rom der teknologi møter design for å fremme samarbeid og kommunikasjon.
"En av våre fremste styrker er evnen til å tilby "Remote Support" som sikrer rask assistanse og feilretting uten behov for fysisk tilstedeværelse, og dermed minimal nedetid for våre kunder. Vi skaper skreddersydde konsepter for møterom, auditorier og sonebasert felleslyd, designet for å møte de unike behovene i nærings- og kontorbygg. Vårt mål er å skape funksjonelle, effektive og estetisk tiltalende rom der teknologi og design forenes for å fremme samarbeid og kommunikasjon."
Slik finner du byggeprosjekter
"Vi snakket om hvordan andre i vår bransje kommer i kontakt med pågående og planlagte byggeprosjekter i Norge. Vi søkte etter en plattform som kunne gi oss direkte kontakt med beslutningstakere i pågående og planlagte byggeprosjekter i Norge. Byggfakta SMART viste seg å ha den nødvendige oversikten og var det ideelle verktøyet for å oppnå denne kontakten."
"Vi benytter oss av prosjektdatabasen ved å aktivt søke etter prosjekter, uavhengig av hvor de befinner seg i planleggingsprosessen - enten i de tidlige stadiene eller nærmere sluttfasen. Denne tilnærmingen gir oss en helhetlig oversikt over potensielle muligheter. Vi opplever mye positivitet når vi tar kontakt med hvert prosjekt for å fortelle om hva vi kan bidra med i deres prosjekter.
Vi tar kontakt med alle relevante prosjekter med en enkel mail som forklarer hva vi kan bidra med, og om de har behov for denne type kompetanse og leveranser. Vi opplever at slike mail blir tatt seriøst, og leder ofte til at vi raskt kan gå til neste trinn som er telefonsamtale og videre til videosamtale hvor vi får presentert oss."
- Bjørn Tore Mykland, daglig leder/CEO - Meetcon
Kort sagt - dette sier Meetcon om SMART
Les mer om Meetcon på deres hjemmeside, Facebook, eller LinkedIn.