
Kundereferanser
Her kan du se noen av våre kunder og vårt bidrag til deres suksess
Se alle referanser
Hunton Fiber AS
Hør prosjektselger Thomas Berntsen fra Hunton Fiber fortelle om fordelene han opplever med å benytte seg av Byggfakta sine tjenester.
Utvalgte kunder
Steni
Analytics PRO og Produktfakta
Vi bruker Analytics Pro av den enkle grunn at vi får leads som vi ellers ikke ville ha fått.
I tillegg viser den hvilke produktkategorier de forskjellige kundegruppene søker på vår nettside. Det vil si at vi forvandler de ukjente besøkene på nettsiden til salgskvalifiserte kundeemner og nye mulige kunder. Vi kan tydelig se at det er mye mer oppmerksomhet på våre produktkategorier.
Heidi Narmo, Key Account Manager - Steni
Sono Norge AS
Produktfakta, Citymark og prosjektdatabasen SMART
Vi har brukt Byggfaktas tjenester i flere år. Og med den inntjeningen dette gir oss, er vi ikke i tvil om at dette lønner seg, fastslår Thor Arne Løkken i Sono.
Thor Arne Løkken, Salgsdirektør - Sono Norge AS
Grohe
Prosjektdatabasen SMART
Salesmanager, selgere og de som jobber med ARK rl bruker prosjektdatabasen, og vi har uten tvil fått bedre oversikt, og bruker den for alt det er verdt. Siden alle har sitt eget budsjett, kommer de fremtidige prosjektene i basen godt med.
Bjørn Erik Kjøle, prosjektsjef - Grohe
Aura Electric AS
Prosjektdatabasen SMART
Vi er tre stykker som bruker tjenesten, og det har gjort det lettere å finne frem til informasjonen vi trenger. Vi får bedre informasjon og et godt overblikk, og tilgang til informasjon før andre, og kan regne på disse jobbene.
Per Rapstad, Forretningsutvikler
Enviropac
Prosjektdatabasen SMART
Vi er fornøyde med databasen generelt, da det gir oss lettere tilgang til å innhente kontaktopplysninger. Det har vært enklere å finne prosjekter som er planlagt langt frem i tid.
Mari Trønnes, Markedssjef
BLS Norge AS
Prosjektdatabasen SMART og Produktfakta
Både for Purus og Unidrain har vi brukt Byggfakta på ulike nivåer. Det viktigste har vært å kunne overvåke markedet på de markedssegmenter som vi er mest interessert i. Vi får gode og relevante kontakter som gir oss muligheter til å komme inn i planleggingen på et tidlig tidspunkt. Utover dette er Byggfakta en god markedskanal hvor vi gjør oss kjent med målgruppen gjennom produktdatabasen Produktfakta.
Jarle Ørnebo, Markedssjef