Velg et smart nyttårsforsett og spar tid og penger

 
Velg et smart nyttårsforsett og spar tid og penger
Desember er midt i blinken for å komme i gang med SmartDok. Få full kontroll på timer, HMS, maskiner, prosjekt og faktura fra 1. januar!

ANNONSE

Vi er på tur inn i de siste dagene av dette tiåret, og mye har skjedd. For ti år siden hadde vi for eksempel ikke hørt om iPad, Instagram, Android, Snapchat, Uber, Tesla Model S og Fortnite. Nå på full fart inn i 2020 kommer det til å bli viktigere og viktigere å følge den teknologiske utviklingen for å skaffe seg en konkurransefordel, og ikke minst drive mer effektivt og mer økonomisk.

La 2020 bli året da penn og papir ble overflødig, og la timeregistrering, HMS, maskin- og service, varetransport og mange andre tidkrevende registreringer skje via et digitalt hjelpemiddel. Kort sagt – spare tid og ikke minst penger.

Mange velger å starte opp med et nytt system før jul. Det er smart å være rigget til et nytt år med effektiv dataflyt.

Hvorfor komme i gang med SmartDok nå allerede i Desember?
Hvorfor anbefaler vi at du allerede nå i de siste dagene av 2019 tar steget ut og bestiller et digitalt hjelpemiddel istedet for å vente til i januar 2020?

– Jeg vil anbefale at en kommer i gang fra 1.januar med det nye digitale systemet. Dermed starter en med blanke ark og full kontroll på prosjektene fra dag en, sier Account Manager Anders Josefsson i SmartDok.

– Er du tidlig ute så vil salg og support kunne hjelpe deg i gang med systemet allerede før jul. Da er du sjøklar til 2020. Vi har satt av tid for å hjelpe kundene i gang så de bruker så lite ressurser som mulig på implementeringen, og kan konsentrere dere på å fullføre året.

– Ved å starte nå rekker brukerne å teste litt og gjøre seg kjent før en tar det i bruk for fullt i januar, samt ta kostnaden med kjøp av SmartDok nå i desember og få lavere skatt på overskudd i 2019.

SmartDok inneholder 10 moduler som alle kan bestilles uavhengig av hverandre. Du velger hva du har behov for.

Hvorfor velge SmartDok?
Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i én app.

– SmartDok er produsert på bakgrunn av hva bygge- og anleggsbransjen har behov for, og alle funksjoner er utviklet i tett samarbeid med bransjen. Vi har alltid hatt et fokus på at vi skal løse et problem og gjøre hverdagen enklere for kunden, sier Anders.

SmartDok brukes i dag av 70.000 brukere som til sammen daglig registrerer ca. 480.000 arbeidstimer – i appen.




I SmartDok-appen kan en både registrere timer, maskintimer, avvik, sjekklister, maskinservice, varetransport, mannskapslister og mange andre ting. Alt i en og samme app!

5 snasne grunner til å velge SmartDok

1. Lett å bruke
Brukervennlighet er alfa og omega. Mindre teknisk kunnskap skal ikke være noen hindring for å ta i bruk systemet.

– Det som gjør SmartDok så brukervennlig for oss, er måten vi selv kan bygge våre sjekklister, HMS og KS skjemaer. Samt at timeregistrering gjøres enkelt på korrekt prosjekt, og får da en oversikt over timeforbruket på prosjektene, sier daglig leder i Leve Montasje, Jo Roger Bergheim.

2. Alt i én app
Hvorfor bruke flere systemer når du kan få alt i én app? Med SmartDok dokumenterer du blant annet timeregistrering, transport og avvik i én og samme app.

– Nå kan de ansatte registrere all data i èn app. Alt blir samlet på en plass, da er det mye lettere og ha en daglig kontroll på at de ansatte registrerer og fyller ut de dokumentene vi er avhengig av at er på plass, sier driftsleder Jesper Kræmer Kufaas i Tromsø Alpinpark.

Se en oversikt over alle 10 modulene i SmartDok.

3. Korrekt lønns- og fakturagrunnlag

  • Integrasjon mot regnskapssystemer
  • Løpende innsamling av data fra feltet og dokumentasjon
  • Helhetlig oversikt
  • Kjappere fakturering

– SmartDok har ført med seg et korrekt fakturagrunnlag. Ingen timer er glemt, ingen transportlister er borte eller varer glemt fakturert, sier Christer Alsén i CSP AS.

4. Laget for bygge – og anleggsbransjen
Kan fint også brukes av andre bransjer (skog, verksted, oppdrett etc.)

– Det er et svært tidsbesparende verktøy for å samle informasjonen en trenger til lønn og prosjekt, sier Sigmund Lindtveit, daglig leder i Agder Linjerydding.

5. Spar tid og penger!
Bruk mindre tid på administrative oppgaver, og ikke minst mye mindre tid på datafangst.

– Vi sparer ihvertfall 1 til 2 årsverk på bruk av SmartDok, sier sier HMS/KS-leder Inge Mardahl Mardahl Maskin AS.






Å registrere timer og maskintimer i samme slengen effektiviserer arbeidet for maskinførere.


 

 
 
 
 

Stilling ledig

Vise alle ledige stillinger

Byggekostnadskalkulator

Byggekalkulatoren gir deg et enkelt prisanslag for byggeprosjekter basert på areal og geografisk område.

Avansert byggekostnadskalkulator
Klikk her for å logge inn

Produktnyheter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Siste papirutgave

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår