Nye, store utstillernavn til Oslo Design Fair

 
Nye, store utstillernavn til Oslo Design FairFor aller første gang i designmessens historie åpnes også dørene for publikum denne høsten. – Folk handler mer og mer på nett, men nå kan alle design- og interiørinteresserte komme på messen og se og kjenne på produktene før de kommer i butikk, sier leder for messen Cathrine Eriksson. (Foto: Oslo Design Fair)
Møbelprodusentene &tradition, Fredericia og HAY er blant de mange nye utstillerne som inntar Oslo Design Fair 29. august–1. september på Lillestrøm. For første gang åpnes også dørene for publikum.
Store møbelprodusenter som &tradition, Fredericia, HAY, by Lassen og Normann Copenhagen er blant de navnene på Oslo Design Fair på Lillestrøm. 
– Vi har jobbet målrettet med å bygge opp messen som landets fremste innenfor design og interiør, og vi er utrolig glade over at så mange tunge, profilerte møbelprodusenter ser på Oslo Design Fair som en spennende arena å vise seg frem på, sier Grete Sivertsen, kreativ leder for messen, i en pressemelding.
 
Et viktig øyeblikk
I tillegg til nye utstillere byr Oslo Design Fair også på et faglig program med foredragsholdere fra design- og interiørbransjen fra både inn- og utland. Programmet er knyttet til temaet for messen, Moment. På engelsk betyr moment et øyeblikk i tid – på norsk, et viktig øyeblikk. Temaet reflekterer en samtid hvor hurtig teknologisk utvikling og en oppvoksende global og sosial generasjon tvinger oss til å tenke over hvordan vi vil leve livene våre. Hvordan balanserer vi trangen til individualitet med behovet for fellesskap? Hva betyr raske samfunnsendringer for design og interiør, og hva vil forbrukerne ha? Dette er noen av aspektene som skal utforskes gjennom både faglig program og utstillinger på høstmessen.
 
Inviterer også publikum
For aller første gang i messens historie åpnes også dørene for publikum denne høsten! Lørdag 1. september kan alle design- og interiørinteresserte besøke hall C og glassgaten, hvor blant annet det norske bidraget til årets møbelmesse i Milano, utstillingen Norwegian Presence, vises for første gang i Norge.
– Folk handler mer og mer på nett, men nå kan alle design- og interiørinteresserte komme på messen og se og kjenne på produktene før de kommer i butikk. De får møte produsentene, oppleve inspirerende utstillinger og tendensområder, og får i tillegg tilgang til foredragene som finner sted på lørdagen, sier leder for messen Cathrine Eriksson.
 
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Nytt om navn

Vis alle

  

Bygg Reis Deg 2017

Vis alle

  

Prosjektnyheter

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle

  

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår