Maxbo på offensiven

 
Maxbo på offensivenMaxbos toppsjef Thomas Støkken vil i større grad hjelpe kundene med å nå sine mål på stadig mer effektive måter. Foto: Killian Much.
ARENA 2018: I dag starter Løvenskiold Handels interne fagmesse Arena på Lillestrøm. Her møtes over 1900 deltakere fra Maxbo og deres leverandører.

– Årets Arena markerer en offensiv satsning i Maxbo. Markedet og kundebehovene er i stor endring, og vil skal være bedre rustet til å møte framtiden, sier Thomas Støkken, Maxbo-sjef og administrerende direktør i Løvenskiold Handel.

Arena-messen har vært arrangert siden 1995, og har blitt et viktig møtested for Maxbo-ansatte, håndverkere og byggmestere til å holde seg faglig oppdatert på nye produkter, forskrifter og krav i bransjen.

Et stort steg
– Vi jobber hele tiden med å utvikle Maxbo, og denne messen er en viktig del av dette. Men i år tar vi et større steg, og presenterer en offensiv strategi for våre Proff-kunder, medarbeidere og leverandører. Fremtidens Maxbo blir spissere, raskere og mer slagkraftig, sier Støkken, som i månedene fremover vil avsløre hva det innebærer for Maxbo-kundene.

– Vårt oppdrag skal være å få alle kundens prosjekter til å lykkes, vi skal bli faghandel igjen, sier Støkken.

88 utstillere
På det 10 000 kvm stort utstillingsarealet på Norges Varemesse finner man over 88 utstillere, blant annet BMI Group (Icopal og Moniér), Moelven og Hitachi. På programmet står også seminarer om alt fra trendutviklingen i samfunnet til merkevarebygging og mål, med foredragsholdere som Erik Normann Hansen, Janove Ottesen i tillegg til Løvenskiold Handels egne kategorieksperter.

 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Nytt om navn

Vis alle

  

Bygg Reis Deg 2017

Vis alle

  

Prosjektnyheter

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle