Lanserer komplett Spend Managment-løsning

 
Lanserer komplett Spend Managment-løsningBildet: Moduler kan legges til, og utgifter og leverandører kan effektivt administreres på en enkel og brukervennlig plattform.
Ivalua kunngjør lanseringen av en komplett (Pre-Packaged) innkjøpsløsning skreddersydd for entreprenører og ingeniører.

Den nye løsningen tar for seg hele S2P-prosessen (Source-to-Pay), og gjør det mulig å øke marginene ved å strømlinjeforme innkjøpsprosessen, automatisere kostnadsavstemminger og håndtere leverandørrisiko på flere nivåer. Regler og forskrifter overholdes samtidig som du har kontroll på prosjektets agilitet.

Løsningen er basert på den samme enkle kodebasen som Ivaluas komplette løsning. Hvilket innebærer at den har de samme egenskapene som eksisterende Ivalua-plattform, og derfor enkelt kan skaleres etter behov. Moduler kan legges til, og utgifter og leverandører kan effektivt administreres på en enkel og brukervennlig plattform.

Med løsningen kan ingeniører og entreprenører raskt organisere og implementere beste praksis. Resultatene kan forbedres på tvers av hele innkjøpsreisen for å sikre konkurransefortrinn, med fordeler som:

• Komplett transparens i hele forsyningskjeden som reduserer risikoen ved bruk av underleverandører
• «Just in time work package procurement» fra innkjøp til betaling av entreprenører
• Sanntids kostnadsavstemming for leveranse på budsjett
• Besparelser via innkjøpsinnovasjoner som kataloger og e-auksjoner

Ivalua har en lang historie med å betjene bygg- og anleggsbransjen. Mange av verdens ledende selskap i bransjen bruker selskapets plattform for effektiv administrasjon av utgifter og leverandører. Eksempler på kunder er Strabag, Eiffage, LaFrak, Bonava og Vinci med flere. 

Germo Schroebler, visepresident for procurement development i Strabag, sier selskapet til stadighet står overfor nye og komplekse innkjøpskrav.

–Løsningen som nå lanseres er utviklet med kunnskap hentet fra langsiktige kundeforhold, hvilket gir nye kunder en stor fordel samtidig som det gagner eksisterende kunder. Ivalua-plattformen gjør det mulig for oss å standardisere beste praksis samtidig som de unike kravene til ethvert nybyggerprosjekt imøtekommes. Partnerskapet står sentralt i vår pågående jobb med procurement-transformasjon, sier Schroebler i en pressemelding.

David Khuat-Duy, corporate CEO i Ivalua, sier ethvert prosjekt i byggebransjen er unikt samtidig som marginene er ekstreme.

– Bransjen har behov for en innkjøpsplattform som utvikler seg kontinuerlig for å maksimere besparelser på hvert prosjekt. Ivalua-plattformen gir et unikt konkurransefortrinn nå og i tiden som kommer. Med «pre-packaged» beste praksis skreddersydd etter behov, kan verdier realiseres raskere enn noen gang, sier han.

Om Ivalua:
Ivalua er en ledende leverandør av skybaserte Spend Management-løsninger. Vår komplette enhetlige plattform gjør det mulig for bedrifter å effektivt administrere alle kategorier av leverandører og utgifter, øke lønnsomheten, redusere risiko og forbedre de ansattes produktivitet. Løsningen benyttes av hundrevis av verdens mest anerkjente merkevarer, og er rangert som ledende av Gartner og andre analytikere. Ivalua har bransjens ledende retensjonsrate på 98+ prosent. 

 

 
 
 
 

Stilling ledig

Vise alle ledige stillinger

Byggekostnadskalkulator

Byggekalkulatoren gir deg et enkelt prisanslag for byggeprosjekter basert på areal og geografisk område.

Avansert byggekostnadskalkulator
Klikk her for å logge inn

Produktnyheter

Vis alle

  

Bransjekommentar

Vis alle

  

Siste papirutgave

 
 
 
Retningslinjer for datahåndtering, personvern og informasjonskapsler

Ved å surfe videre på vår hjemmeside og bruke våre tjenester godkjenner du at vi samler inn data om dine besøk. I vår personvernerklæring forklarer vi hvilke data vi samler inn, hvorfor vi samler dem inn og hva vi bruker dem til. Les mer...

OK, jeg forstår