Kan juble for beste BRD-stand

 
Kan juble for beste BRD-standBildet: Anette S. Strømberg, marketingsjef i Hunton, mottar prisen for Årets Stand av Gunnar Glavin Nybø, administrerende direktør, Bygg Reis Deg. Foto: Stine Østby
En jury har kåret hva som er årets beste stand på Bygg Reis Deg. Vinner av de 564 utstillerne ble Hunton AS. Med fokus på bærekraft og produktenes opprinnelse, stakk Hunton av med seieren.

Av Tore Kubberød

– Årets utstillere har lagt ned et enormt arbeide i å utforme sine stands og forberede sitt personale til å prestere best mulig når det gjelder som mest. I konkurransen om årets beste stand var det derfor vanskelig for juryen å skille mange gode kandidater. Juryen er svært imponert over kvaliteten på årets Bygg Reis Deg og ønsker å gi en ekstra honnør til to nominerte og en vinner av årets konkurranse”, sier Gunnar Glavin Nybø, administrerende direktør i Bygg Reis Deg.

Juryen fremhever Huntons utforming og materialvalg på standen og måten dette reflekterer merkevaren og produktenes opprinnelse. Her lukter det bærekraft og sagflis i skjønn forening med lyden av fuglekvitter for å sette de besøkende i rett modus. Personalet fremstår imøtekommende og faglig dyktige. De presenterer bedriften og produktet på en god og lettfattelig måte. Standen er godt synlig, innbydende, lett tilgjengelig, har stor kapasitet og gir de ansatte en fin mulighet til en god dialog med kunden.

– Det er veldig gøy å motta denne prisen! Når det er så høy kvalitet på de andre utstillerne så blir det ekstra morsomt. Vi er rundt 20 ansatte som jobber på standen her, og dette er alles fortjeneste. Standen representerer Hunton og viser at vi har fokus på miljø i alt vi gjør. For eksempel på bakken bak dere ligger det grantreflis, og det råmaterialet er omtrent alle våre produkter laget av. Denne prisen er vi stolte av!”, sier Anette S. Strømberg, marketingsjef i Hunton.

Nådde nesten opp

De andre to nominerte i kategorien var Gausdal Landhandleri og Norgips. 

Juryen fremhever hvordan Gausdal Landhandleri har bygget standen som en innbydende versjon av sin merkevare. Her er det lett å slå seg ned og god stoppeffekt. Personalet er hyggelig og imøtekommende. Bruk av elementer som symboliserer bedriftens fokus på logistikk som konkurransekraft og lokal tilhørighet.

Om Norgips, som også var nominert sier juryen følgende:

– Juryen trekker her frem måten Norgips sin kreativitet skaper en stoppeffekt, deres imøtekommende personale samt integrert digital kommunikasjon for å oppnå spredning i sosiale mediekanaler og økt oppmerksomhet.

Juryen har bestått av Øyvind Skarholt fra Byggevareindustriens forening, Aslaug Koksvik fra Virke Byggevarehandel, Andreas Ljones fra Norges Varemesse og Per Martin Tanggaard fra Nor Shipping med Gunnar Glavin Nybø fra Bygg Reis Deg som sekretær.

comments powered by Disqus
 

 
 
 
 

Aktivitetskalender

Vis alle

  

Nytt om navn

Vis alle

  

Siste papirutgave

Prosjektnyheter

Vis alle

  

Produktnyheter

Vis alle